חופי נווה פריצקי

"נווה פריצקי"

החופי העיר נווה פריצקי

ישנם כמה חופים שונים ב"נווה פריצקי". חלקם צפופים יותר ויש להם יותר אווירה של מסיבה מאחרים, אבל אתה לא יכול להשתבש עם אף אחד מהם. חוף מזיזים מושלם לאווירה נינוחה וכולל בר טרקלין בשעות הלילה המאוחרות. יש בו גם שירותים נחמדים ומגרש משחקים, והוא נמצא במרחק של כמה דקות הליכה מהנמל.

חוף תות בננה לימון בנווה פריצקי

חוף תות בננה לימון הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בנווה פריצקי ומושך אליו אלפי תיירים מדי שנה. חוף זה ידוע בבית הקפה הקריר שלו, היושב ממש על החוף ומציע נוף מדהים של הים. זה פופולרי בקרב זוגות צעירים ומשפחות שרוצים לבלות את ימיהם ליד המים. יש גם שפע של כסאות חוף ושמשיות להשכרה כדי ליהנות מהשמש ומהנוף של קו הרקיע של יפו.

תות בננה לימון ביץ ' מציעה מגוון של מזון ומשקאות, ואווירה נינוחה כי הוא פופולרי עם בני נוער. יש בר חוף המגיש מתאבנים פשוטים והשכרת נרגילה למי שלא אוהב אלכוהול. החוף נמצא במרחק נסיעה קצר מנמל נווה פריצקי.

החוף ממוקם בסמוך לדולפינריום ומהווה מקום פופולרי לגלישה. בחוף זה שני מפרצים המופרדים על ידי שובר גלים, ולשניהם הפסקות גלישה. החוף כולל גם בית ספר לגלישה, כמו גם בר-מסעדה על החוף. למרבה הצער, האוכל אינו זול! הגלים כאן יכולים להיות מסוכנים, אז אם אתה מבקר באזור, כדי להיות בטוח לקבל מציל.

חוף "נווה פריצקי"

חוף "נווה פריצקי" הוא אחד החופים הפופולאריים ביותר בנווה פריצקי. על שמו של סרט ישראלי משנת 1970, הוא מציע מים בצבע טורקיז, אוכל טוב ובר טרקלין יוקרתי על חוף הים. זהו יעד פופולרי למשפחות עם ילדים קטנים. בחוף יש גם שירותים הגונים והוא נגיש בקלות ממרכז העיר.

החוף פופולרי בקרב בני נוער ישראלים, אך הוא גם ביתם של בר חוף יוקרתי בו תוכלו להירגע אחרי יום ארוך. החוף כולל גם אזור להשכרת נרגילה. אם אתה בא במהלך השקיעה, תוכל ליהנות ממוסיקה לאורך הטיילת גם כן.

חוף "נווה פריצקי" ידוע כנקי ויש בו שפע מתקנים למשפחות וילדים. יש בו מגרש כדורעף חופים מעולה וכיסאות להשכרה. טיילת החוף היא גם ביתם של חילופי ספרים וחדר כושר. בין אם אתה בטלן חוף או ספורטאי מנוסה, תמצא את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את היום שלך בנווה פריצקי אחד בלתי נשכח.

חוף תל ברוך בעיר נווה פריצקי

חוף נווה פריצקי זה מוקף בספינה טבועה ציורית ורכס אבן חול טבעי. החוף פופולרי בקרב המקומיים. החוף חופשי לשימוש לתושבים ויש בו טיילת המובילה לנמל נווה פריצקי ולגשר הירקון. יש בו מגרש כדורעף ומדור לספורט ימי.

חוף תל ברוך ממוקם בצפון נווה פריצקי ויש בו שובר גלים מוגן שמרכך את הגלים. למרות שהוא רחוק מאזור מרכז העיר, חוף זה לרוב פחות צפוף מכמה אחרים. יש בו שפע של חניה והוא אידיאלי לפיקניקים ולספורט מים.

חוף נווה פריצקי זה ידוע בקהילה הגאה שלו. אתה יכול בקלות לזהות לילה הומו על החוף הזה. הקהילה הגאה הפכה את החוף הזה ליעד פופולרי, ולכן קל למצוא אותו. תוכלו למצוא גם מועדון גלישה בשם טופסי בחוף הים. אתה יכול גם לנסות את המסעדה שנבנתה על החוף כדי להזמין מזון ומשקאות. רק הקפד ללבוש כפכפים.

חוף הילטון נווה פריצקי

אחד החופים הפופולאריים ביותר בנווה פריצקי, חוף הילטון שוכן לאורך החוף הצפוני, מול מלון הילטון. חוף זה מציע בידור, הרפיה וגלישה. החוף גובל בחנויות גלישה, חנויות בגדים ודוכני גלידה. הוא כולל גם בית קפה על החוף עם כיסאות נוחים. חוף זה נמצא גם קרוב לטיילת הולכי הרגל. אזור הילטון ביץ ' כולל גם את פארק העצמאות, הכולל ציוד כושר, דשא ירוק ומתקני שעשועים לילדים.

אחד החלקים הטובים ביותר של החוף הוא גלישה. הפסקות הגלישה הן מהטובות בישראל, וגולשים רבים מגיעים ליהנות מהגלישה בחוף הילטון. תוכלו לשכור לוח לחוויית הגלישה הראשונה שלכם בחוף הים. החוף מארח גם תחרות גלישה שנתית. למרות הפופולריות שלו, הילטון ביץ ' הוא מקום נהדר למתחילים ללמוד איך לגלוש.

תכונה נהדרת נוספת של החוף היא שזה כלב ידידותי! מקומיים ותיירים רבים נוהרים לחוף הילטון כדי ליהנות מהשמש ולגלוש. בחוף שתי תחנות מציל וחדרי הלבשה נקיים. יש גם שפע של אפשרויות מזון החוף לבחירה.