שכירת מאמן עסקי

מאמנת עסקית

לפני שכירת מאמן עסקי, עליך לדעת מה בדיוק תפקידו של מאמן עסקי. במאמר זה, אני אעבור על היתרונות של אימון עסקי ולמה הם שווים שכירת. בנוסף, אני אדון מה עושה מאמן עסקי טוב ואיך אתה יכול לבחור אחד עבור החברה שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על סוגים שונים של המאמנים העסקיים וכיצד ניתן למצוא את האדם הנכון עבור הצרכים שלך. מאמר זה יהיה נקודת התחלה מצוינת עבור מישהו שוקל שכירת מאמן עסקי.

מה בעצם עושה מאמן עסקי?

מה בעצם עושה מאמן עסקי? הם עוזרים לבעלי עסקים לשפר את הביצועים שלהם על ידי מתן משוב בזמן אמת ותובנה על העסק שלהם. הם עוזרים למנהיגים לפתח מיומנויות אימון ולהתגבר על אמונות מגבילות שעשויות לפגוע בהצלחתם. זה מוביל לצמיחה מעריכית ולהשפעה ישירה על השורה התחתונה. אבל מה בעצם עושה מאמן עסקי? בואו לגלות! ואיך אתה יכול לשכור מאמן עסקי?

שכירת מאמן עסקי יכולה להיות מאיימת. התהליך מבוסס על אמון ושקיפות. אנשים רבים מודעים לחוזקות ולחולשות שלהם על סמך הערכות. המאמן ישתמש בכלי הערכה כדי לסייע בזיהוי נקודות החוזק והחולשה הללו. אם אתה חושב שאתה טוב במנהיגות, בתקשורת עם הצוות שלך או בהתמודדות עם בעיות גדולות, ייתכן שאתה מפרש לא נכון את נקודות החוזק שלך כחולשות. המאמן העסקי שלך יוכל לעזור לך לזהות את הפגמים שלך ולבצע התאמות בהתאם.

הצעד הראשון בבחירת מאמן עסקי הוא למצוא אחד אשר מניות הערכים והחזון שלך עבור החברה שלך. הקפד לבחור מישהו שעונה על הצרכים שלך ומוכן להיות שם בשבילך אם הדברים לא יתנהלו כמתוכנן. המאמן צריך מפה מוכחת שתוביל אותך אל המטרות שלך. אתה צריך לשאול את השאלות הנכונות בכל שלב של העסק שלך. אם אינך בטוח, התחל בעריכת ראיון קטן עם כמה מועמדים פוטנציאליים.

למה מאמנים עסקיים שווים את זה?

למה לשכור מאמן עסקי? מאמנים עסקיים מאומנים לפתור בעיות. לדוגמה, אם אתה חדש בבעלות עסקית ומרגיש מוצף, ייתכן שתזדקק לעזרה ביצירת איזון בין עבודה לחיים. מאמנים עסקיים יכולים לעזור לך לזהות מה אתה צריך להאציל ומה אתה יכול לעשות בעצמך. הם גם יעזרו לך להגדיר מטרות. הם יכולים לספק נקודת מבט רעננה ולעזור לך להתמקד במה שחשוב. היתרונות של שכירת מאמן עסקי הם רבים.

בעלי עסקים חדשים רבים הם מומחים בכל דבר מלבד עסקים. לכן כל כך הרבה סטארט-אפים נכשלים. הסיבה שהם לא עושים את זה היא כי הם לא מבינים איך לקרוא את השוק. סיבות אחרות עשויות לכלול אוזל הכסף. אין צורך לדאוג לגבי זה אף, כי שכירת מאמן יכול להציל אותך מכישלון. ואם אתה חדש לעסקים, אתה עשוי להפיק תועלת רבה יותר מהניסיון והמומחיות של המאמן.

בעוד עבודה על העסק שלך יכול להיות מאוד מספק, זה יכול גם להיות מלחיץ מאוד. ללא רשת תומכת, אתה יכול להתייאש ולהפסיק. מאמן עסקי יכול לעזור לך להישאר מוטיבציה על המסלול על ידי הגדרת מטרות ריאליות. בזמנים קשים אלה, שיש מישהו שמבין את העסק שלך יכול להיות יקר. אתה תהיה שמח ששכרת מאמן. ובטווח הארוך, תגדל בביטחון ובהצלחה.

מה הופך מאמן עסקי נהדר?

כאשר בוחנים מאמן עסקי, אתה צריך להסתכל מעבר האישורים שלהם. המטרה העיקרית של מאמן עסקי היא לעזור ללקוחות לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. מאמן עסקי טוב יש גישה סקרנית. אתה אמור להיות מסוגל לראות את זה בעבודתם באמצעות המלצות הלקוח. אחריות היא מיומנות יקר לחפש מאמן עסקי. אם הם לא לוקחים אחריות על מעשיהם, זה יהיה ברור הן ללקוח והן למאמן. אם אינך בטוח אם מאמן עסקי עומד בקריטריונים אלה, ייתכן שתרצה למצוא מאמן אחר.

מאמן עסקי גדול עובד לצד בעלי עסקים ומנהלים כדי לעזור להם להגדיר את המטרות שלהם ולהבהיר את החזון שלהם. הם מחזיקים את הלקוחות שלהם דין וחשבון ולספק את הכלים והידע שהם צריכים כדי להגיע למטרות אלה. בנוסף, מאמן עסקי גדול יכול גם לעזור ללקוחות שלהם להרחיב את תפקידי המנהיגות שלהם וללמוד יותר על עצמם. מאמן עסקי יכול לעזור לך להתגבר על כל האתגרים שאתה עלול להתמודד, ולשפר את הביצועים הכוללים של העסק שלך. הערך של מאמן עסקי טוב יכול להיות לאין שיעור.

לפני שכירת מאמן עסקי, לחפש את הזמינות שלהם. אם הם לתזמן פגישות על בסיס קבוע, הם צריכים להיות בפגישות אלה. אם הם לבטל, הם צריכים להודיע ללקוחות שלהם. מאמן עסקי צריך גם שיטת קשר אמין. המאמן צריך להגיב לבקשות בתוך פרק זמן סביר. אם המאמן לא יכול להשתתף בפגישות מתוזמנות, עליך לחפש במקום אחר. אתה צריך גם לשאול אותם אם האימון שהם סיפקו עזר ללקוחות שלהם להיות מוצלח יותר.

לחצו כאן כדי למצוא אימון אישי ועסקי "מרכז זיו".