רילוקיישן לפורטוגל – דברים שאתה צריך לדעת

רילוקיישן לפורטוגל

אם החלטתם לעשות רילוקיישן לפורטוגל, אתם בטח תוהים כיצד להתחיל. ראשית, תרצה לדעת מה נדרש כדי לעשות רילוקיישן לפורטוגל. לאחר מכן, יהיה עליך להחליט אם ברצונך לעשות רילוקיישן דירה עם הרהיטים שלך או לשמור עליהם מינימליסטיים. אמנם אתה יכול להביא איתך את הרהיטים שלך, אך אפשרות זולה יותר היא לשכור חברת הובלות. שירות מסוג זה גובה הרבה פחות מחברות תעופה. הם יכולים לשלוח את החפצים שלך על ספינת מכולה.

מהן הדרישות על מנת לעשות רילוקיישן לפורטוגל?

אם אתה חושב לעשות רילוקיישן לפורטוגל, תרצה לדעת את הכללים לגבי חיות מחמד. למרות שאתה עשוי להביא איתך עד חמש חיות מחמד, הכללים להבאת חיית המחמד שלך לפורטוגל שונים בהתאם למקום שממנו אתה בא. באופן כללי, ניתן לייבא חיות מחמד למטרות לא מסחריות בלבד. להלן כמה מהדרישות להבאת חיות מחמד לפורטוגל. לפני שאתה עוזב, ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים כדי להפוך את המהלך שלך ללכת בצורה חלקה.

לימוד השפה המקומית הוא חובה לכל מי שמתכנן לעשות רילוקיישן לפורטוגל. מכיוון שאנשים רבים כאן לא מדברים אנגלית, תצטרך ללמוד פורטוגזית. אתה יכול לעשות זאת באמצעות בית ספר לשפות, ספר לימוד או שיעורים מקוונים. אתה אמור להיות מסוגל לדבר פורטוגזית לפני שתעבור. מומלץ לשקול ללמוד את השפה אם יש לך ילדים קטנים. שיעורי פורטוגזית זמינים באופן נרחב ברשת, ולעתים קרובות הם בחינם.

בנוסף לקרן הפנסיה שלך ולהוכחה לכספים מספיקים, עליך להוכיח שיש לך מספיק כסף לחיות בנוחות בפורטוגל. מבקש יחיד זקוק ל -7,980 אירו בשנה, ואילו זוג נשוי צריך להפקיד 10, 500 + לחודש. הצהרת בנק המציגה הוכחת חיסכון היא גם הוכחה טובה ליציבות הפיננסית. עבור זוגות נשואים, עדיף להפקיד את הכסף לחשבון בנק פורטוגלי.

האם קל לעשות רילוקיישן לפורטוגל?

אם אתה תוהה אם קל לעשות רילוקיישן לפורטוגל, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. ראשית, השכר הממוצע כאן נמוך. פורטוגל היא המדינה במערב אירופה המשתלמת ביותר, מה שאומר שלרילוקיישן לכאן יהיה יתרון נוסף של אורח חיים מצוין. תוכלו ליהנות ממזג האוויר והתרבות הנהדרים ללא יוקר המחיה בעיר הבירה של המדינה. דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שמציאת רופא בפורטוגל יכולה להיות משב רוח-רק וודא שהרופא שאתה מחפש נמצא ברשת המבטח שלך. אם אינך בטוח, תצטרך להירשם לעירייה ולהיכנס לרשימת המתנה.

הרילוקיישן לפורטוגל קל יחסית אם אתה אזרח של אחת המדינות שיש להן הסכם הדדי עם פורטוגל. אלה שאינם שייכים לאיחוד האירופי / האיחוד האירופי יכולים להגיש בקשה להיתר שהייה אם הם מתכננים להישאר יותר מ -90 יום. אזרחים שאינם האיחוד האירופי/האיחוד האירופי יכולים גם להגיש בקשה לשהייה זמנית של ארבעה חודשים אם הם לומדים או פרשו.

דבר חשוב נוסף שיש לזכור הוא שתצטרך לפתוח חשבון בנק בפורטוגל. זה חיוני מכיוון שמסים ושירותים בפורטוגל ישולמו מהחשבון. הבנקים העיקריים בפורטוגל הם מילניום בי סי פי, קייסה גראל דה פיקדיטוס ובבה. המערכת הבנקאית בערים דומה לזו במדינת מולדתך, אך ייתכן שתגלה שיש שירותים ותכונות שונות. יהיה עליך להיות בעל הוכחת תושבות בפורטוגל, כגון החזר מס או תלוש שכר, כמו גם מספר ביטוח לאומי.

מהם היתרונות של מגורים בפורטוגל?

ישנם יתרונות רבים למגורים בפורטוגל, כולל קצב החיים הנינוח. בניגוד לחיים המהירים של ערים גדולות, פורטוגל רגועה יותר. זה מקום נהדר למי שמעדיף לקחת את זה לאט ולהגדיל את הפעילות שלהם, במקום לחיות על מושכות. עם זאת, ישנם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני שתקבל את ההחלטה לעשות רילוקיישן לפורטוגל. בואו נסתכל על כמה מהם.

ראשית, יוקר המחיה הנמוך של פורטוגל הוא יתרון. יוקר המחיה של פורטוגל נמוך בהרבה מאשר ברוב המדינות האחרות במערב אירופה, מה שהופך אותו למושך במיוחד עבור נוודים דיגיטליים. יוקר המחיה בפורטוגל נמוך בכשלושים אחוז מאשר במדינות אחרות באזור. כתוצאה מכך, אתה תמצא את עצמך מבלה פחות על צרכי נסיעה פחות. אנשים חמים וידידותיים של פורטוגל יגרום לך להרגיש רצוי בכל מקום שאתה הולך.

שנית, לפורטוגל יש סצנה חברתית נינוחה. אנשים פורטוגלים אוהבים לשתות, ופורטוגל אינה יוצאת דופן. המדינה ממוצעת שבעים ושש מעלות פרנהייט. למעשה, האקלים של המדינה משתנה בהתאם לאזור. האזור הצפון מערבי גשום יותר ממקבילו הצפון מזרחי. ליסבון, למשל, חווה חורפים ארוכים ומתונים וקיצים חמים. באופן דומה, טמפרטורות הים נותרות סביב שלוש עשרה עד תשע עשרה מעלות פרנהייט לאורך כל השנה. אפילו עיר הבירה, ליסבון, חווה טמפרטורות נמוכות כמו 14.7 לט ו בינואר. אזורים הרריים חווים שלג.