מי זכאי לדרכון רומני?

דרכון רומני

האם אתה תוהה לגבי זכאות לדרכון רומני? במאמר זה תגלו מי יכול להגיש בקשה לדרכון רומני, מהם היתרונות והיכן תוכלו להשתמש בו. קבלת דרכון רומני תגרום לך להיות זכאי לחיות ולעבוד במגוון מדינות באירופה. ואם אתם מעוניינים לגור ברומניה, הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר ללכת אליהם.

מי זכאי לדרכון רומני?

מי זכאי להגיש בקשה לדרכון רומני? ממשלת רומניה הוציאה את חוקי הדרכונים המודרניים הראשונים ב-19 במרץ 1912. "חוק פספוארטלור" הציג את העקרונות הכלליים הראשונים בנושא דרכונים והפך את מעבר הגבול להכרח הן לאזרחים והן לרשויות. "החוק על פספוארטלור" נבנה עם מאמרים שי והוכר כמסמך משפטי לאומי. החוק גם עיצב מחדש את דרכון רומני עיצוב הרלדי.

ישנן מספר קטגוריות שונות של אנשים שיכולים להשיג דרכון רומני. אנשים שנולדו מחוץ לרומניה והיו להם הורה רומני אחד יכולים להעפיל לדרכון רומני. אם הוריהם היו בעלי אזרחות רומנית ולא ויתרו על אזרחותם, אנשים אלה יכולים להגיש בקשה להיות אזרחים רומנים. במקרה של אזרחות אבודה, ילדים עשויים לחול גם. על פי סעיף 10 לחוק, אזרחים אבודים עשויים להחזיר את אזרחותם.

קבלת דרכון רומני היא דרך אידיאלית לנסוע בינלאומית ולחיות במדינה רב תרבותית. זה נותן לאנשים חופש לנוע בחופשיות ומאפשר להם ליהנות מחופש התנועה שהאיחוד האירופי מספק. ניתן להשיג זאת גם באמצעות אימוץ, חזרה או לידה. אתה אמור להיות מסוגל להוכיח שאתה זכאי לאזרחות על ידי הצגת הוכחה לאזרחותך. אם אינך מוצא את המסמכים הנכונים, תוכל לפנות לפדרציה היהודית ברומניה לקבלת סיוע.

מהם היתרונות של דרכון רומני?

דרכון רומני הוא המקבילה לאזרחות אירופית. למדינה יש שילוב יפה של מסורת מימי הביניים ומגזר משגשג. אזרחים נהנים מתנועה חופשית בתוך האיחוד האירופי ויכולים להשתמש בתעודת הזהות הרומנית שלהם בעת נסיעה לחו. אזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי יכולים גם לקבל דרכון רומני לנסוע למדינות מחוץ לאיחוד האירופי.המדינה היא ביתם של מספר תעשיות והיא יעד רצוי למשקיעים ועסקים המחפשים מיקום חדש.

המדינה מציעה אזרחות על ידי השקעה וחובות מס סבירים. המדינה גם מספקת אזרחות לבן הזוג של המשקיע וילדים מתחת לגיל 18. בנוסף, הרומנים אינם כפופים למס הכנסה, מתנה או עיזבון. יתרון נוסף של אזרחות רומנית הוא גישה למכללות אירופאיות מובילות. אזרחי מדינות רומניה יכולים ללמוד בבריטניה או בשוויץ וליהנות מהטבות רבות אחרות. אפשר לקבל דרכון רומני ועדיין להישאר אזרח של 169 מדינות.

אזרחות ברומניה אפשרית עבור אזרחים רומנים עם שורשים באזורים מסוימים. בעלי מוצא רומני יכולים להגיש בקשה לאזרחות אם הוריהם נולדו במדינה. אם ההורים לא ויתרו על אזרחותם, ילדיהם עשויים גם לקבל אזרחות רומנית מלידה, על פי סעיף 5 לחוק האזרחות. יתר על כן, ילדים של אזרחים אבודים יכולים להחזיר את אזרחותם לפי סעיף 10 לחוק.

איפה אני יכול לחיות עם דרכון רומני?

אם אתה שוקל לחיות ברומניה, השאלה שאתה חייב לשאול את עצמך היא: איפה אני יכול לחיות עם דרכון רומני ואני יכול להצביע שם? דרכון רומני יכול לתת לך את ההזדמנות להשתתף בחיים הפוליטיים ולהצביע בבחירות ובמשאל עם. רומניה היא גם ארץ של הזדמנויות, שכן היא מארחת מגוון רחב של תעשיות. לא רק רומניה הביתה תעשיות רבות, אבל זה גם מציע לאזרחים את ההזדמנות לחיות במדינה בטוחה.

לאזרחי האיחוד האירופי יש את הדרכונים הטובים בעולם, כאשר רומניה היא ה -42 היקרה ביותר. אתה יכול לרכוש דרכון רומני מלידה, אימוץ, חזרה או בקשה. כתוצאה מכך, אפשר לחיות ברומניה ועדיין ליהנות מהחופש לנסוע. תהיה לך גישה למספר הגדול ביותר של מטבע חוץ בעולם. באמצעות דרכון רומני, תוכל לנוע בחופשיות בין מדינות.

למרות שרמת החינוך גבוהה ברומניה, ישנם מספר אתגרים העומדים בפני המדינה. המגזר הציבורי חסר מימון הולם, ושיעור האבטלה הנמוך שלו מעיד על כך שהמדינה מנוהלת היטב. מערכת החינוך של רומניה אטרקטיבית במיוחד עבור אנשי מקצוע בתחום זה, והמדינה היא ביתם של חברות רב לאומיות רבות. יתר על כן, הסכמי העסקה הדדיים יועילו לאזרחי האיחוד האירופי והאיחוד האירופי. המדינה היא גם אפשרות טובה עבור אנשים עם ילדים שיכולים לדבר אנגלית ורומנית.