שכירת איש מקצוע לניהול השקעות ESG שלך

השקעות esg

השקעה ב- ESG פירושה בחירת השקעות העוסקות באחריות חברתית טובה. זה כולל הימנעות מהשקעות שיש להן רקורד גרוע לזכויות אדם, פרקטיקות סביבתיות לקויות והפרות של זכויות עובדים בעבר. אם אתה רוצה להפיק את המרב מההשקעות שלך, עליך לשקול לשכור איש מקצוע לניהול השקעות ESG שלך.

מהן השקעות ESG?

המונח ESG הוא מונח מטריה. זה מתייחס למסגרות שנועדו למקסם את הערך הארגוני על ידי הרחבת יעדי הארגון. זה חשוב למשקיעים מכיוון שזה עוזר להם לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השקעה בחברה. ההשקעות הטובות ביותר ב- ESG מגוונות ומתמקדות בגורמים מרובים, כולל ביצועים פיננסיים.

ניתן לבצע השקעה ב- ESG עם מניות או קולקטיבים בודדים. לרוב אתרי החברות יהיה מידע על מדיניות ה- ESG שלהם. אם חברה אינה מספקת מידע זה, זה עשוי להיות דגל אדום. מי שמעוניין להשקיע במניות ESG וקרנות נאמנות צריך לשקול את הגורמים הבאים.

השקעות ESG הופכות להיות קלות יותר למצוא. חברות מקדישות כעת תשומת לב רבה יותר להשפעה של החלטותיהן. לדוגמה, סוכנות הדירוג S&P מציגה חברות על בסיס 23 קריטריונים שונים של ESG. אתה יכול גם למצוא קרנות נאמנות של ESG המתמקדות אך ורק בחברות החולקות יעדים דומים. כמשקיע, עליכם לדעת שתהליך מציאת ההשקעה הנכונה של ESG ייקח זמן ודורש מחקר.

השקעות ESG כוללות חברות עם פרקטיקות ידידותיות לסביבה, כמו חוות רוח ויוזמות כוח סולארי. חברות אלה מתמקדות גם במיקור ומדיניות שרשרת אספקה ​​אתית כדי להילחם בשינויי אקלים. יוזמות אלה צוברות תאוצה בגלל תשומת לב מוגברת לעשירים במיוחד.

האם כדאי להשקיע ב- ESG?

השקעה בחברות ידידותיות ל- ESG יכולה להגדיל את התשואות שלך, אך זה יכול גם לעלות לך מעט. משקיעים רבים מוכנים לוותר על מעט תשואה בתמורה לטובת הכלל. עם זאת, מבנה העמלות עבור מוצרים ידידותיים ל- ESG יכול להיות דומה מאוד לקרנות בעלות נמוכה יותר.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשקיע בכספים המודעים ל- ESG היא לפתוח חשבון עם תיווך. בחלק מהתווכים יש כלי סינון שיעזרו לכם למצוא השקעות ב- ESG. כלים אלה יכולים לעזור לכם למצוא חברות שיש להן דירוגי ESG גבוהים, ועשויים להיות להם גם יחסי הוצאות נמוכים יותר.

לקרנות רבות של ESG יש קריטריונים ספציפיים להכללה בתיקים שלהם. קריטריונים אלה מבוססים על ביצועי החברה, הסביבה והממשל של החברה. לחלק מהקרנות יש סטנדרטים מחמירים יותר מאחרים. לדוגמה, הם עשויים לשלול מניות טבק, גם אם הם קלעים מאוד על מדדי ESG.

השקעה אחראית חברתית (SRI) היא אסטרטגיית השקעה המדגישה קריטריונים של ESG. קרנות ממוקדות ESG מחפשות חברות עם מיקוד קהילתי חזק, אתיקה תאגידית וחוסר אפליה. חלק מהקרנות הממוקדות ב- ESG דורשות גם חברות כדי להימנע מפעילות ניגודית עניין ופעילות בלתי חוקית. הם עשויים גם לדרוש שקיפות בכל הנוגע לפרקטיקות אלה, כמו גם לרשימה של אזורים בסיכון גבוה.

מדוע עליכם לשכור מקצוען להשקעות ב- ESG?

אם אתה חושב לבצע השקעות ב- ESG, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון. בתור התחלה, אולי תרצה להעסיק מישהו שיש לו יותר ניסיון. ככל ש- ESG הופכת לנושא חשוב יותר עבור עסקים וצרכנים כאחד, יש היעדר אנשים מוסמכים המסוגלים לפקח על המאמצים הללו. חוסר ההון האנושי המוסמך עשוי לפגוע בצמיחת ענפי פתרונות האקלים ותעשיות הקיימות.

כשאתה משקיע ב- ESG, אתה רוצה למצוא חברות שמתקדמות בנושאים סביבתיים וחברתיים. חברות אלה נקראות לרוב משקיעי השפעה, מכיוון שהן מתמקדות בפרויקטים ספציפיים כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר. הרעיון הוא להשתמש בכוח השוק כדי להשפיע על מנהיגות תאגידית, וזה יכול להוביל לשינוי באופן בו חברות עושות עסקים.

כשאתה שוקל לבצע השקעות ב- ESG, עליך לזכור שיש סכום משמעותי של סיכון. עם זאת, התגמולים בהשקעה בחברות ידידותיות ל- ESG גדולות יותר בטווח הרחוק. חשוב להשקיע בחברות המכבדות את הסביבה ומתייחסים לעובדים וללקוחות שלהם.

משקיע AESG ינתח את ההשפעה של ה- ESG של פעילויות החברה ויגיש המלצות לשיפורן. זה כולל שיפור הביצועים הפיננסיים, שיפור הפעילות ושיפור טביעת הרגל של ESG של החברה. אסטרטגיות אלה נועדו להגדיל את ערך בעלי המניות ולשפר את ביצועי ESG.

לפרטים נוספים: השקעות esg – sensebc